Повернення і обмін товару


Які умови повернення та обміну товару?

Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у вжитку і не має механічних пошкоджень, слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар пошкоджений або має інші дефекти - обмін або повернення виробу проводиться тільки за наявності висновку сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводський брак, або неможливості гарантійного ремонту. Повернення товару в повному обсязі (зазначеному в розрахунковому документі) можливий протягом 14 днів не рахуючи дня покупки.

Чи є можливість здати залишки плитки (цілі упаковки) при наявності чека?

При наявності чека або копії накладної є можливість здати цілі упаковки, обмінявши їх на будь-який інший товар. Покупку потрібно здати протягом 2-х тижнів, не рахуючи дня купівлі. Детальніше про процедуру обміну читайте в статті 9 Закону «Про захист прав споживачів».